Автор: shedrik
Обсуждения:
-
Ну что вот и он—конечно многое поменяется но
это не С4… это концепт C-SportLounge
- Вроде бы достойная замена. но самое интересное что придумают внутри? Ведь и сейчас панель С4-космобиль.
- Да это никакой не С4, вы что.
- будет в продаже, поменяю
- shedrik
ну это не новинки, чесслово ! Citroen С.SportLounge увидел свет в 2005 году…
Про все последние концепты - shedrik
супер машина….
запустилибы что ни будь подобное в серию…..я думаю по дизайну конкурентов бы небыло - Sieger
основной конкурент пежо, имхо - Citroen C-Crosser Commercial
На мотор-шоу в Великобритании французы покажут модель C-Crosser с увеличенным объемом багажного отделения.
Автомобиль оснащается 156-сильным турбированным дизельным мотором рабочим объемом 2,2 литра и шестиступенчатой механической коробкой передач. Первую сотню модель набирает за 9,9 секунды, а ее «максималка» равна 200 км/ч.
Вариант Commercial отличается тонированными задними стеклами и отсутствием заднего ряда сидений, благодаря чему длина багажного отделения составляет 1720 мм.
В автомобиле можно перевозить 743 кг. груза, а его максимальная буксирующая способность составляет 2410 кг.
Будущим покупателям предложат комплектации VTR и VTR+ стоимостью 16995 и 18425 фунтов соответственно - мда — как то неоправданно дорогая машина — вряд ли пробьётся через плотные табуны японских паркетников… даже с увеличенным багажником(
на майском автосалоне посидел внутри — какого-то восторга машина не вызвала
- новый раллийный С4, точнее старый, но с новым двигателем)))) Двигатель объемом 2 литра выдает 320 л.с. при 5500 rpm
- Концепт Citroën C4 WRC HYmotion4 став першим автомобілем WRC з гібридною системою накопичення та повторного використання енергії, яка додає C4 потужності, але водночас робить його менш шкідливим для довкілля.
Новий концепт оформлено у дуже добре знайомих кольорах команди Citroën у World Rally Championship, до яких додали спокійніших, лагідніших відтінків, які б навіювали думки про природу — це має вказувати на прагнення компанії зробити свою продукцію нешкідливою для оточуючого середовища, навіть коли йдеться про спортивний автомобіль.
Система HYmotion4 дозволяю акумулювати енергію гальмування і потім використовувати її. Перетворення кінетичної енергії гальмування в електричний струм здійснює мотор-генератор, а зберігається енергія у батареях, розташованих в задній частині C4 WRC HYmotion4. Накопичену енергію можна використати під час розгонку, або ж взагалі їхати тільки на електричному струмі і не спалювати бензин.
Система може суттєво підвищити ефективність автомобіля у різних фазах змагання:
Енергія гальмування тепер не пропадає і не розсіюється у повітрі
Додатковий крутний момент електричного двигуна дозволяє максимально використати ефективний діапазон обертів бензинового агрегату
Пересування з використанням тільки електричної тяги, і з постійною швидкістю, дозволяє подолати 40 км шляху і знизити використання пального на 30%
Для перетворення C4 WRC на C4 WRC HYmotion4 знадобилось чотири ключові елементи:125 кВт мотор-генератор, підключений до заднього диференціалу
Блок літіум-іонієвих батарей з 990 відділень, який на виході дає 400 Вольт. Його розташовано над паливним баком
Дві додаткові системи охолодження, для мотора-генератора та батарей, та спеціальний радіатор, розташований з правої сторони підлоги
Електронний блок керування системою
Водій отримав можливість обирати один з чотирьох режимів їзди:Internal combustion engine mode (режим ДВЗ): найуживаніший режим C4 WRC (використовують під час заїздів та, можливо, під час проїздів дорожніми секціями)
Internal combustion engine mode with energy recovery (режим ДВЗ із накопиченням енергії): включають під час заїздів; підвищує стійкість гальмівної системи до «зів’ялості» та заряджає батареї
Electric motor mode with energy recovery (режим електричного двигуна з накопиченням енергії): використовують під час проїздів дорожніми секціями, у ремонтних зонах, у сервісній зоні
Boost mode (режим комбінованого використання ДВЗ та електричного мотору): можна обрати у будь-який момент і отримати додаткових 300Нм крутного моменту, але тільки на певний час
Це відкриває нові горизонти в галузі оптимізації використання енергії автомобіля і є новою наукою, якою пілотам доведеться оволодіти на шляху до перемоги.
C4 WRC HYmotion4 є блискучим доказом довгострокових планів Citroën в автоспорті, а також декларацією вірності ідеям екологічно чистого авто.
- Камуфляж дурноватый. Типа канфетка-шипучка.
- красотка, чо
- новости с парижского автосалона — кроме всех обсуждаемых новинок — тут ещё и С3 Пикассо)
- и морда рестайлинговая
интересно у них тахометр тоже на один дисплей вывели с целью экономии - насколько я знаю, в С4 ВРС нет электронных спидометров и тахометра как в обычных С4
- О они панель оставили и даже оббивочка на родную смахивает