Новинки Ситроен

novinki-sitroen-2

Автор: shedrik

novinki-sitroen-2

 

Обсуждения:

  • Ну что вот и он—конечно многое поменяется но

    это не С4… это концепт C-SportLounge

  • Вроде бы достойная замена. но самое интересное что придумают внутри? Ведь и сейчас панель С4-космобиль.
  • Да это никакой не С4, вы что.
  • будет в продаже, поменяю
  • shedrik
    ну это не новинки, чесслово ! Citroen С.SportLounge увидел свет в 2005 году…
    Про все последние концепты
  • shedrik
    супер машина….
    запустилибы что ни будь подобное в серию…..я думаю по дизайну конкурентов бы небыло
  • Sieger
    основной конкурент пежо, имхо
  • Citroen C-Crosser Commercial
    citroen-c-crosser-commercial
    На мотор-шоу в Великобритании французы покажут модель C-Crosser с увеличенным объемом багажного отделения.
    Автомобиль оснащается 156-сильным турбированным дизельным мотором рабочим объемом 2,2 литра и шестиступенчатой механической коробкой передач. Первую сотню модель набирает за 9,9 секунды, а ее «максималка» равна 200 км/ч.
    Вариант Commercial отличается тонированными задними стеклами и отсутствием заднего ряда сидений, благодаря чему длина багажного отделения составляет 1720 мм.
    В автомобиле можно перевозить 743 кг. груза, а его максимальная буксирующая способность составляет 2410 кг.
    Будущим покупателям предложат комплектации VTR и VTR+ стоимостью 16995 и 18425 фунтов соответственно
  • мда — как то неоправданно дорогая машина — вряд ли пробьётся через плотные табуны японских паркетников… даже с увеличенным багажником(

    на майском автосалоне посидел внутри — какого-то восторга машина не вызвала

  • новый раллийный С4, точнее старый, но с новым двигателем)))) Двигатель объемом 2 литра выдает 320 л.с. при 5500 rpm
    novinki-sitroen-1novinki-sitroen-2-2 novinki-sitroen-3 novinki-sitroen-4 novinki-sitroen-6 novinki-sitroen-7
  • Концепт Citroën C4 WRC HYmotion4 став першим автомобілем WRC з гібридною системою накопичення та повторного використання енергії, яка додає C4 потужності, але водночас робить його менш шкідливим для довкілля.

    Новий концепт оформлено у дуже добре знайомих кольорах команди Citroën у World Rally Championship, до яких додали спокійніших, лагідніших відтінків, які б навіювали думки про природу — це має вказувати на прагнення компанії зробити свою продукцію нешкідливою для оточуючого середовища, навіть коли йдеться про спортивний автомобіль.

    Система HYmotion4 дозволяю акумулювати енергію гальмування і потім використовувати її. Перетворення кінетичної енергії гальмування в електричний струм здійснює мотор-генератор, а зберігається енергія у батареях, розташованих в задній частині C4 WRC HYmotion4. Накопичену енергію можна використати під час розгонку, або ж взагалі їхати тільки на електричному струмі і не спалювати бензин.

    Система може суттєво підвищити ефективність автомобіля у різних фазах змагання:

    Енергія гальмування тепер не пропадає і не розсіюється у повітрі
    Додатковий крутний момент електричного двигуна дозволяє максимально використати ефективний діапазон обертів бензинового агрегату
    Пересування з використанням тільки електричної тяги, і з постійною швидкістю, дозволяє подолати 40 км шляху і знизити використання пального на 30%
    Для перетворення C4 WRC на C4 WRC HYmotion4 знадобилось чотири ключові елементи:

    125 кВт мотор-генератор, підключений до заднього диференціалу
    Блок літіум-іонієвих батарей з 990 відділень, який на виході дає 400 Вольт. Його розташовано над паливним баком
    Дві додаткові системи охолодження, для мотора-генератора та батарей, та спеціальний радіатор, розташований з правої сторони підлоги
    Електронний блок керування системою
    Водій отримав можливість обирати один з чотирьох режимів їзди:

    Internal combustion engine mode (режим ДВЗ): найуживаніший режим C4 WRC (використовують під час заїздів та, можливо, під час проїздів дорожніми секціями)

    Internal combustion engine mode with energy recovery (режим ДВЗ із накопиченням енергії): включають під час заїздів; підвищує стійкість гальмівної системи до «зів’ялості» та заряджає батареї

    Electric motor mode with energy recovery (режим електричного двигуна з накопиченням енергії): використовують під час проїздів дорожніми секціями, у ремонтних зонах, у сервісній зоні

    Boost mode (режим комбінованого використання ДВЗ та електричного мотору): можна обрати у будь-який момент і отримати додаткових 300Нм крутного моменту, але тільки на певний час

    Це відкриває нові горизонти в галузі оптимізації використання енергії автомобіля і є новою наукою, якою пілотам доведеться оволодіти на шляху до перемоги.

    C4 WRC HYmotion4 є блискучим доказом довгострокових планів Citroën в автоспорті, а також декларацією вірності ідеям екологічно чистого авто.

  • Камуфляж дурноватый. Типа канфетка-шипучка.
  • красотка, чо
  • новости с парижского автосалона — кроме всех обсуждаемых новинок — тут ещё и С3 Пикассо)
  • и морда рестайлинговая
    интересно у них тахометр тоже на один дисплей вывели с целью экономии
  • насколько я знаю, в С4 ВРС нет электронных спидометров и тахометра как в обычных С4
  • О они панель оставили и даже оббивочка на родную смахивает